FFVII-2?

Hier findet sich alles zu Playstation 1-4, Nintendo, Xbox, und allen anderen Spielekonsolen.
Ma-Yuan
Lebende Legende
Lebende Legende

Do 7. Nov 2002, 23:00 - Beitrag #1

FFVII-2?

Hot on the heels of the formal announcement of Final Fantasy X-2, Japanese site Quiter is reporting that series' producer Yoshinori Kitase mentioned a possible sequel to the series' most popular installment, Final Fantasy VII, in the upcoming issue of Japan's number one game magazine, Famitsu.
According to Quiter, in an interview in the mag, Kitase says that he would like to make a continuation to FFVII -- and lots of other people do, too, including character designer Tetsuya Nomura (who recently debuted as a director in his own right with Square's immensely popular Kingdom Hearts.) Kitase goes on to say that since there are so many ardent fans of the game, they don't want to make a bad game. Consequently, concrete plans and a schedule for the game have not been decided upon.

It sounds a bit far-fetched, but so did FFX-2 until it happened. We'll see what develops in the future.

Quelle: http://www.gamers.com

Hm, das wäre zu geil wie ich finde, ich hoffe mal Square erbarmt sich, denn es gab schonmal solche Gerüchte.

Satlek
Elite Member
Elite Member

Do 7. Nov 2002, 23:12 - Beitrag #2

Sowas solltest du dann doch übersetzen. Es gibt auch welche die nicht erst großartig übersetzen wollen oder können.

Seraphim
gesperrt

Do 7. Nov 2002, 23:20 - Beitrag #3

Na ja die werden das Spiel sowieso nie in den Händen halten :D

Ma-Yuan
Lebende Legende
Lebende Legende

Do 7. Nov 2002, 23:22 - Beitrag #4

Original geschrieben von Schweigi
Sowas solltest du dann doch übersetzen. Es gibt auch welche die nicht erst großartig übersetzen wollen oder können.

Öhm, naja ich bin mal davon ausgegangen das es die meisten lesen können, sorry.

Zurück zu Konsolen