Pech Leute, ich bin deutscher, verstehe aber jedes einzelne Wort von euch! Ich übersetze mal für die anderen:
Hey Lüüt! Ha dänkt i mach mal dä erschti Schwiezerpouscht uf schwiezerdütsch da uf! Ha gmerkt, dasi gar nid de einzigi Schwiezer bi da im Forum...
Wär cool wenner öich mal würed vorstelle wärer sind echli und vo wo der chömed!
Wird no spannend.. Sones Thema hämer früäner schomal gha, aber denn bini no de einzigi us de Schwiez gsi..
Hallo Leute! Heute dachte ich, ich mal mal den ersten Schweizerpost auf Schwiezerdütsch da auf! Habe gemerkt, dass ich gar nicht der einzige Schweizer bin da im Forum...
Ware cool, wenn ihr euch mal vorstellen würdet wer ihr seid und von woher ihr kommt!
Wird noch spanndend... So ein Thema hatten wir früher schonmal gehabt, aber da war ich noch der Einzige aus der Schweiz gewesen...
Jo also den wot i mi grad e mal melde wird sicher no en heide spass dütsch z'schriebe vo die dütsche nöd alles verstönd.
aber seg mal wo hesch du dich die ganzi ziet versteckt? Vo dir han i nonig so viel glese.
Ja also dann wollt ich mich grad mal melden, wird sicher noch ein heiden-Spass, dütsch zu schreiben wo die Deutschen nicht alles verstehen.
Aber sag mal, wo hast du dich die ganze Zeit versteckt? Von dir hab ich noch nicht so viel gelesen
Hei da wär kä schlächti idee.
Sägämol Jey17 wohär chunsch dä du? i bi usäm Appäzällische... u zwänzgi worä i däm johr. u wiä alt bisch du?
Hey, das wär keine schlechte Idee.
Sag mal Jey17, woher kommst denn du? Ich bin aus dem Appenzellerland... und werde dieses Jahr 20 Jahre alt. Und wie alt bist du?